»  Informace k nákupu  »  Časté dotazy (FAQ)

Časté dotazy (FAQ)

Nedošel mi potvrzovací e-mail, co teď? 

  • Každý e-mail s potvrzením objednávky se automaticky odesílá z adresy objednavky@spoke.cz. Pokud ho nemužete najít ve složce s doručenou poštou, je možné, že se zatoulal do spamu či nevyžádané pošty, a proto zkuste nahlédnout i tam.

 

Nepodařilo se mi uhradit objednávku, co s tím?

  • Nemusíte vytvářet další objednávky a pokoušet se o úhradu. Napište nám na info@spoke.cz a společně situaci obratem vyřešíme.

 

Můžu si zboží vyzvednout u vás na prodejně? Jak dlouho zůstane připravené k vyzvednutí?

  • Ano, v objednávce zvolte osobní odběr. Až bude zboží připravené, dostanete od nás informační e-mail a SMS. Zboží pro vás bude připraveno pět pracovních dní mezi 09:00-17:00. Pro prodloužení rezervace nás můžete kontaktovat na info@spoke.cz.

 

Jak uplatnit dárkový poukaz/voucher na vašem e-shopu?

  • Stačí v prvním kroku nákupního košíku zadat kód voucheru do pole "slevový kupón". Sleva bude následně odečtena od hodnoty vašeho nákupu.

 

Lze vrátit nevyhovující zboží?

  • Pokud vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, jednoduše ho můžete během 14 dnů poslat zpátky. Veškeré informace k vrácení zboží naleznete zde.

 

Jak můžu reklamovat zboží?

  • Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit! Informace k řešení reklamace najdete zde

 


Provozováno na Provozováno na systému NetShops
Cookies Cookies
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.
Technické cookies
Zobrazit více
Reklamní cookies
Zobrazit více
Analytické cookies
Zobrazit více
Personalizované soubory cookie
Zobrazit více